خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره میراث فرهنگی بانه خبر داد:

۲۳ خانه‌مسافر متخلف در بانه به مراجع قضایی معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۵۲۰

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بانه از تحویل پرونده ۲۳ خانه‌مسافر متخلف به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بانه برای اعمال قانون خبر داد.

به گزارش ایلنا، سعدالله رحیمی‌خواه اظهار داشت: در اجرای مصوبات کمیته امنیت گردشگران شهرستان بانه و ستاد اجرایی خدمات سفر کشور ۲۳ فقره پرونده واحد‌های متخلف خانه مسافر برابر با قانون و مقررات ناظر بر تاسیسات گردشگری برای جریمه یا پلمب واحد‌های مذکور تحویل مقام عالی قضایی این شهرستان شد.

وی افزود: همچنین به منظور جلوگیری از فعالیت افراد سودجود، طرح گسترده ممنوعیت تبلیغات برای فعالیت خانه مسافر اجرا با همکاری نیروی انتظامی اجرا خواهد شد.

رحیمی خواه در ادامه به جمع آوری بنر و تابلو‌های غیر مجاز در شهرستان بانه اشاره و عنوان کرد: براساس مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر و مصوبات کمیته امنیت گردشگران شهرستان بانه با هرگونه فعالیت در زمینه اجاره خانه به مسافر و افراد کلید و بنر به دست، در مبادی ورودی شهر بانه، برابر قانون و مقررات برخورد جدی خواهد شد.

وی با تقدیر از تعامل و همکاری مشترک ادارات نظارتی و نیرو‌های امنیتی و انتظامی گفت: اجرایی شدن مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر در پیشبرد اهداف و ارتقای امنیت و همچنین بهداشت فردی و عمومی همشهریان و گردشگران بسیار موثر است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه با اشاره به شیوع ویروس کرونا بهترین ومناسب‌ترین مکان برای اقامت و پذیرایی از مسافران و گردشگران هتل‌ها و مهمانپذیر‌های رسمی که دارای مجوز از این اداره هستند.

وی اسکان مسافر در خانه مسافر و سایر مراکز غیر رسمی را تهدید جدی برای سلامت همشهریان و گردشگران برشمرد و گفت: از تمامی مردم مهمان نواز بانه و مسافران ورودی به این شهر درخواست داریم نسبت به معرفی افراد سودجو و متخلف با این اداره همکاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز