خبرگزاری کار ایران

در پی بازداشت یک فعال رسانه‌ای استان با شکایت استانداری؛

جمعی از مدیران پایگاه های خبری استان بوشهر خواستار آزادی امیر عباس دهباشی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۴۹۷

در پی بازداشت امیر عباس دهباشی مدیر کانال خبری بینا مدیا ، با شکایت استانداری بوشهر ، برخی از فعالان سیاسی و اصحاب رسانه این استان در پیام هایی خواستار آزادی این فعال حوزه رسانه شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوشهر ، در  واپسین روزهای سال گذشته در پی شکایت استانداری بوشهر از امیر عباس دهباشی مدیر کانال خبری بینا مدیا به دلیل آنچه تهمت و افترا در خصوص حوزه معاونت عمرانی استانداری بوشهر خوانده شده است ، در خواست حکم بازداشت این فعال حوزه رسانه با حکم قضایی صادر شد.

این موضوع با واکنش های متعددی از سوی اصحاب رسانه و فعالان سیاسی استان مواجه شده و درخواست های متعددی به استاندار بوشهر مبنی بر لغو شکایت از دهباشی در راستای گسترش فرهنگ مطالبه گری و پرسش گری مطرح شده است .

در متن برخی از این درخواست‌ها آمده هرچند پی گیری اتهامات وارده از سوی استانداری بوشهر حق آنها است اما حبس و حصر کردن فعالان رسانه ای چیزی جزء تضعیف یکی از ارکان دموکراسی را به دنبال نخواهد داشت و تقویت رسانه‌ها می تواند با نورافشانی فضای تاریک ، روشنایی را به جامعه هدیه کرده و عامل بازدارنده فساد باشد و باید از برخورد های این‌چنینی با رسانه پرهیز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز