خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

تعیین تکلیف مشکلات مرتبط با مسائل عمرانی، اقتصادی و سرمایه گذاری در جلسات تخصصی ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۱۳۵

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تعیین تکلیف مشکلات مرتبط با مسائل عمرانی، اقتصادی و سرمایه گذاری در جلسات تخصصی را ضرورتی بسیار مهم عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، علی درویش پور با بیان این مطلب در نخستین جلسه سال 1400 که با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار، فرمانداران شهرستان های استان و همچنین مدیران کل دستگاه های اجرایی استان که به ریاست استاندار البرز و با هدف سیاستگذاری شعار سال "تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها" در راستای تبیین بیانات مقام معظم رهبری در سال شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه در سال 99 با توجه به پیگیری‌های ویژه استاندار البرز اتفاقات بسیار خوبی در حوزه عمران و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز در حوزه آب، برق، گاز و حمل‌ونقل صورت گرفت که منجر به اتمام و بهره‌برداری از پروژه های نیمه تمام استان شد.

وی افزود: در این راستا بخش دیگری از طرح ها در سال جدید افتتاح و به بهره برداری می رسد که جا دارد از تلاش های مستمر استاندار البرز و مدیران استانی تقدیر شود.

به گفته وی در سال جاری باید به گونه‌ای هدفگذاری و برنامه‌ریزی شود که تمامی مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و سرمایه گذاری در جلسات تخصصی مرتبط با شعار سال مطرح و در همان جلسه تعیین تکلیف شود.

درویش پور پیشنهاد کرد با اعلام فراخوانی مرتبط با شعار سال از ظرفیت های علمی و پژوهشی و صاحبان فکر و اندیشه استفاده شوذد تا بتوان گامی مهم در راستای تحقق شعار سال برداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز