خبرگزاری کار ایران

کاوسی خبر داد:

پرداخت مطالبات مانده ذخیره مرخصی بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی گیلان در آستانه نوروز 1400

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۰۱۴

معاون هماهنگی برنامه‌وبودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان از پرداخت مطالبات مانده ذخیره مرخصی بازنشستگان سال‌های 1397 و 1398 دستگاه های اجرایی استان گیلان و پرداخت مطالبات این دستگاه‌ها به دستگاه‌های خدمت‌رسان، در آستانه نوروز 1400 خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، شراره کاوسی معاون هماهنگی برنامه‌وبودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان ظهر امروز با تبریک فرارسیدن‌نوروز، اظهار داشت: با تلاش‌های صورت‌گرفته و در راستای تکریم بازنشستگان محترم، مطالبات مانده ذخیره مرخصی بازنشستگان سال‌های 1397 و 1398 دستگاه های اجرایی استان گیلان در آستانه نوروز 1400 پرداخت شد.

وی با بیان اینکه مطالبات مذکور برای سال 1397 معادل 86734 میلیون ریال و برای سال 1398 معادل 110228 میلیون ریال بود، خاطرنشان کرد: در مجموع 196962 میلیون ریال به بازنشستگان 19دستگاه اجرایی استان پرداخت شد.

معاون هماهنگی برنامه‌وبودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان تصریح کرد:همچنین در روزهای پایانی سال 1399 و در راستای انضباط مالی، بدهی دستگاه‌های اجرایی استان گیلان به دستگاه‌های خدمت‌رسان به مردم (آب، برق گاز و...)، پرداخت شد.

کاوسی در پایان خاطرنشان کرد: فرزندان مردم گیلان در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با همکاری سایر دستگاه‌ها تلاش کردند به‌رغم همه مشکلات و مسائل موجود در سال 1399، از بار دغدغه‌های بازنشستگان محترم بکاهند و قطعاً این روند در سال آینده نیز با تلاشی مضاعف دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز