خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان هشدار داد ؛

ممنوعیت ورود مسافران نوروزی به قزوین / دید و بازدیدهای نوروزی زحمات کادر درمان را هدر می دهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۷۳۶

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: پذیرش و ورود مسافران نوروزی به علت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به استان قزوین ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی در آخرین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین اظهار کرد: استان قزوین هیچگونه برنامه‌ای برای پذیرش مسافران نوروزی ندارد و ورود مسافران نوروزی به استان قزوین، ممنوع است.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان بیان کرد: کادر بهداشت و درمان استان قزوین سال سختی را پشت سر گذاشتند و مسافرت و دید و بازدید‌های نوروزی، تمامی زحمات مسئولان و کادر درمان را برای مهار ویروس کرونا از بین می‌برد.

حبیبی تاکید کرد: مساجد استان قزوین نباید هیچ برنامه‌ای برای اعیاد شعبانیه برگزار کنند.

وی خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی به عنوان مکمل ستاد کرونا، کار را برای رسیدگی به بیماران کرونایی و نیازمندان آسان‌تر کرده است و این طرح در ایام نوروز نیز باید با جدیت بیشتری انجام شود.

این مسئول عنوان کرد: خوشبختانه استان قزوین در شرایط باثباتی قرار دارد و میزان فوتی‌ها به حداقل رسیده است.

 سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان یادآور شد: واکسن کرونا هم بنا بر اولویت‌های تعیین شده در حال تزریق است و اردیبهشت و خرداد دوز بیشتری از واکسن کرونا در اختیار استان قزوین قرار می‌گیرد.

به گفته حبیبی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای شهر‌هایی که قرنطینه شده اند افزایش سهمیه مرغ و میوه را در نظر بگیرد.

بر اساس آخرین پایش‌های صورت گرفته از سوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین تاکنون ۴۱ شهروند استان قزوین به ویروس جهش یافته انگلیسی مبتلا شده اند و شهر سگزآباد و بوئین زهرا هم قرنطینه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز