خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان خمین خبر داد؛

ممنوعیت سفرهای نوروزی به شهرستان خمین

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۷۳۹

فرماندار شهرستان خمین گفت: خمین در فهرست رنگ‌بندی کرونا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شرایط نارنجی قرار دارد و بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا سفرهای نوروزی به این شهرستان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد طهرانی افزود: بنابر مصوبات ستاد ملی کرونا شهرستان خمین از امروز 26 اسفندماه 1399 تا ۱۵ فروردین ماه سال 1400 مشمول طرح ممنوعیت  تردد خودرو با پلاک غیربومی است و متخلفان مشمول جریمه خواهند شد. در این راستا و در صورت مشاهده خودروهای با پلاک غیربومی، علاوه بر توقیف وسیله نقلیه از سوی پلیس راه، راننده خاطی مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی می‌شود.

وی با بیان اینکه شکست کرونا و بازگشت آرامش به شهرستان در گرو همکاری مردم و مسئولان است، ادامه داد: ضروری است به منظور پیشگیری از انتقال و شیوع بیشتر ویروس کرونا در آستانه سال نو، شهروندان اطلاع رسانی مناسب را به خویشان و آشنایان، در راستای ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی به شهرستان خمین داشته باشند.

فرماندار شهرستان خمین اظهار داشت: رعایت توصیه‌های بهداشتی، پویش «ماندن در منزل و نه به مسافرت» و خودداری از حضور در  مراکز پر جمعیت در ایام نوروز برای مردم شهرستان خمین که در جدول رنگ‌بندی مناطق کرونا نارنجی هستند، ضروری است و در شب چهارشنبه پایانی سال نیز لازم است مردم از ایجاد تجمع در معابر شهری خودداری کرده و در خصوص پیشگیری از حوادث ناگوار فعالانه عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز