خبرگزاری کار ایران

قائم مقام شهردار شیراز:

منطقه 9 شهردارى جزو آسیب خیزترین مناطق شــیراز است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۹۴۷

قائم مقام شهردار شیراز با اشاره به اعتراضات آبان ماه سال گذشــته، گفت: منطقه 9 شهردارى شیراز جزو آسیب خیزترین مناطق شــهر بود و این امر نشان دهنده این اســت که یک نگاه علمى باید در رابطه رســیدگى به مســائل و موارد شهردارى منطقه 9 صورت گیرد.

به گزارش ایلنا آرش فرج زاده در آیین رونمایى از المان تپه نورالشــهدا واقع در میانرود با بیــان اینکه از دهه فجر امسال تاکنون این هفتمین برنامه بهره بردارى و کلنگ زنى پروژه هاى شــهردارى شــیراز است، اضافه کرد:  این پروژه ها نشــان از اراده محکم و اســتوار شــوراى شهر شیراز و شهردارى در اجراى پروژه هاى براى این شهر است.

فرج زاده ادامه داد: منطقه 9 یکى از ســخت ترین مناطق شهردارى شیراز است و محور توسعه شهر شــیراز که در محدوده جنوبى شهر دیده 2500 هکتــارى در اختیار شــده با مســاحت تقریبا منطقه 9 اســت.

وى ادامــه داد: بالغ بر20 هزار هکتار یعنى به اندازه مســاحت شــیراز نیز مســاحت حریم منطقه 9 شــهردارى شیراز است که متأسفانه به دلیل عدم رسیدگى در خصوص مسائل حریم بار اجتماعى این حریم و مشــکلات آن به عهده شــهر شیراز و در ابتدایى ترین قسمت آن، بر دوش منطقه 9 است.

فرج زاده ادامه داد: شــهردارى شــیراز همچنان رونــد اجرایى و افتتاح پروژه هــاى عمرانى اش تا روز آخر دوره شــوراى پنجم ادامــه خواهد داد.

وى اضافه کرد: عملیات عمرانى شهر شیراز تعطیل نخواهد شد و به دســتور شهردار، تمام پیمانکاران در تمام ایام نوروز مشغول به کار خواهند بود.

ســید عبدالرزاق موســوى رئیس شوراى شهر شیراز گفت: روحیه اى کــه جنــگ تحمیلى را به پیروزى رســاند ما را در تمامــى مراحل موفق کــرد و امروز بیــش از هر چیز به آن روحیــه نیازمندیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز