خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری هرمزگان:

برای ایجاد شور انتخاباتی از تمامی ظرفیت‌های هرمزگان استفاده شود/ افزایش ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهرهای هرمزگان به ۲۳۳ نفر

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۸۹۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: از ابتدای ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهرهای استان تاکنون ۲۳۳ نفر به صورت قطعی ثبت نام کرده اند که ۲۰۵ نفر آقا و ۲۸ نفر از داوطلبان از بانوان هستند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی رئوفی در جلسه ستاد انتخابات استان با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران استان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو، عنوان‌کرد: اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت ها زمینه حضور پرشور مردم با مشارکت بالا را در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به مقام برتر هرمزگان در تشکیل هیات های اجرایی، تصریح کرد: تمامی هیات های اجرایی برگزاری انتخابات در فرمانداری ها و بخشداری های استان تشکیل شده است و بنابر اعلام وزارت کشور هرمزگان در میان سه استان برتر کشور در تشکیل هیات های اجرایی انتخابات بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: از ابتدای ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرهای استان تاکنون ۲۳۳ نفر به صورت قطعی ثبت نام کرده اند که ۲۰۵ نفر آقا و ۲۸ نفر از داوطلبان از بانوان هستند.

رئوفی افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی رقابتی، پرشور و قانونمند از سوی فرمانداران اندیشیده شود و از ظرفیت رسانه ها به ویژه صداوسیما برای ایجاد شور انتخاباتی بهره گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال فرمانداران تدابیر لازم را برای مدیریت چهارشنبه سوری اتخاذ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز