خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان مطرح کرد؛

تسهیل‌گری در پرداخت تسهیلات واحدهای خسارت دیده فولادمحله ناشی از بالا آمدن آب

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۵۹۲

استاندار سمنان گفت: پرداخت تسهیلات به افراد واجد شرایط روستای فولادمحله که بر اثر بالا آمدن آب دچار خسارت شدند سریع انجام و از سختگیری های بی مورد پرهیز شود و دفتر امور روستایی و فرماندار به صورتی جدی بر این مهم نظارت مستمر داشته باشند.

به گزارش ایلنا از سمنان، علیرضا آشناگر گفت: مشکل بالا آمدن آب در روستای فولاد محله مهدیشهر به صورت کارشناسی و به صورت دائمی برطرف شود.

وی افزود: مشکل بالا آمدن آب در روستای فولاد محله که مشکلاتی را برای اهالی منطقه ایجاد کرده است باید به صورت کارشناسی و در قالب راه حلهای موثر و دائمی برطرف گردد.

آشناگر ادامه داد: اقدامات لازم با کار کارشناسی، تخصصی و استفاده از مشاورین مجرب و متخصص در قالب برداشت آب از چاه های قدیمی، لایروبی قنوات، حفر چاه جدید و زه کشی در دستور کار قرار گیرد تا به طور کامل بالا آمدن سطح آب در روستا برطرف گردد. 

وی اضافه کرد: نیاز است تا لایروبی قنوات توسط پیمانکار با هماهنگی دهیاری انجام شده و با ارائه صورت وضعیت به جهاد کشاورزی تخصیص اعتبار برای لایروبی قنوات صورت گیرد.

استاندار سمنان ادامه داد:از آبهای برداشت شده از چاه های قدیمی روستا برای امر کشاورزی، کشت های گلخانه ای، درختکاری، حفظ مراتع و سایر اقدامات از این دست استفاده شود.

آشناگر گفت: مطالعات در خصوص آبخوان منطقه در قالب طرح های پژوهشی و یا طرح های عمرانی توسط آب منطقه ای به شورای برنامه ریزی استان ارائه شود تا تخصیص اعتبار در این خصوص انجام شود.

وی بیان کرد: نیاز است تا دستگاه های اجرایی که در حوزه جذب اعتبارات ملی مدیریت بحران تلاش خوبی داشتند مورد تقدیر قرار گرفته و در خصوص دستگاه‌هایی که در این حوزه اقدامی نکرده و گزارش و مستندات ارائه ندارند؛ مکاتبه‌ای با مقام مافوق انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز