خبرگزاری کار ایران

در ۱۱ ماه گذشته انجام شد؛

صدور ۱۶ هزار شناسنامه در استان اردبیل / احذ سند تک برگی برای تمامی ساختمان های اداری ثبت احوال استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۴۵۴

مدیر کل ثبت احوال استان اردبیل گفت: در 11 ماهه سال جاری تعداد ۱۶ هزار و ۴۲ ولادت ثبت و شناسنامه آنان در اسرع وقت صادر شده است.

به گزارش ایلنا, شهرام رسولی در جلسه بررسی عملکرد ادارات عنوان کرد: طی سال 98 و 99 با تامین اعتبار لازم برای 100 درصد ساختمانهای اداری سند تک برگی اخذ و بیش از 99 درصد وقایع حیاتی را در مهلت قانونی ثبت کرده ایم.

وی میزان ثبت ولادت و فوت در مهلت قانونی در 11 ماهه امسال را به ترتیب ۹۹.۵ و ۹۹.۳ درصد عنوان کرد و گفت: در 11 ماهه سالجاری تعداد ۱۶ هزار و ۴۲ ولادت ثبت و شناسنامه آنان در اسرع وقت صادر شده است.

مدیر کل ثبت احوال استان با اشاره به اهمیت فرهنگ نام گزینی, افزود: خوشبختانه در سامانه سازمان ثبت احوال بیش از 15 هزار نام ایرانی و اسلامی قومی و محلی موجود است و مردم می توانند نام های مد نظر را برای فرزندانشان انتخاب کنند. 

رسولی ادامه داد: متقاضیان می توانند در صورتی که اسم مد نظر در سامانه موجود نباشد در خواست نام خود را با منبع نام درخواستی تحویل اداره مربوطه دهند و اداره نیز از طریق کمیته نام گزینی در خواست‌ها را با حضور اساتید و کارشناسان بررسی و در صورت مناسب بودن مجوز لازم ارائه شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز