خبرگزاری کار ایران

معاون فنى و عمرانى شــهردارى شــیراز:

چپگرد صدرا دهمین پروژه بزرگ شــهردارى شــیراز است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۸۶۲

معاون فنى و عمرانى شــهردارى شــیراز گفت: افتتاح چپگرد صدرا دهمین پروژه بزرگ شــهردارى شــیراز است که امسال به بهره بردارى رسیده است که البته جزو کلان پروژه هاى 120گانه مناطق 11گانه است.

به گزارش ایلنا، اسماعیل صالحى در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح دکتر خدادوست در تقاطع صدرا -شهرک گلســتان با اشاره به ضرورت اجراى تقاطع غیر همسطح دکتر خدا دوست گفت: این محل یکى از پرترافیک‌ترین مناطق شهر اســت و از بهترین مشــاوران و طراحان در اجراى این پروژه استفاده کردیم.

وى ادامه داد: تا ابتداى امســال این پروژه تنها 15درصد رشد داشــت اما در طول 11ماه گذشــته 85 درصد مابقى آن برخلاف انبوه مشــکلات پیش رو اجرا شــده و امروز شــاهد رونمایــى از این پروژه هستیم.

معاون فنی شهردار افزود: با توجه به بزرگى کار و اجراى یکهزار متر عملیات پل سازى و ارتفاع 14مترى به گونه اى عملیات اجرایى این پل انجام شد که حتى یک روز این محور که یکى از مهمترین محورهاى وردى شهر است بسته نشد.

صالحى گفت: در این بین با توجه به تحریم‌ها و نیاز به قطعات اروپایى در برهه اى از زمان طراحى این پروژه به طور کامل تغییر کرد و با اســتفاده از متخصصین داخلى این کار انجام شد؛ چرا که اگر مى‌خواســتیم معطل تامین قطعات شویم کار یکسال به تاخیر مى‌افتاد و از سویى هزینه 7 میلیاردتومانى سازه پروژه به 100 میلیون تومان کاهش یافت.

وى با اشــاره مشــکلات جابه جایى تاسیسات در محل نیز افزود: البته جز این پروژه هنوز هم پروژه هاى بزرگ دیگرى نیز داریم که تا ابتداى امسال به بهره بردارى مى رسد.

رئیس کمیســیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شــوراى شهر شــیراز نیز اظهار کرد: در این شرایط ســخت اقتصادى کسب درآمد، پرداخت حقوق پرســنل و اجراى پروژه هاى ریز و درشت عمرانى چه همت و درایتى مى خواهد که این مهم با سیاست گذارى بسیار خوب همکارانم در شــوراى شــهر و در راس آن ریاست شوراى شهر شیراز و هدایت و راهبرى بســیار خوب اسکندر پور شــهردار شیراز و دیگر همکاران در مجموعه شهردارى رقم خورده است.

نواب قائدى گفت: اگر نمایندگان شــما در شــوراى شهر مصوب مــى کنند که نام قهرمانان ملى در عرصه هاى مختلف علمى و دوران دفاع مقدس بر تارک شهر مى درخشد، فرزندان شما نیز در مجموعه بزرگ شهردارى اجراى این پروژه ها را رقم مى زنند.

وى افزود: امروز خوشــحال هســتم و با شــهامت اعلام مى کنم که مدیریت شــهرى به دنبال توســعه تک بعدى شهر نیست که این موضوع در تعریف و اجراى پروژه هاى یکصد و بیســت و دو گانه شهر شیراز دیده مى شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شــوراى شهر شــیراز اظهار کرد: اگر امروز چپگرد دکتر خدادوست با هدف تسهیل ترافیکى تردد شــهروندان افتتاح مى شود، روز گذشته پارک سلامت و ورزش در محله کشن افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز