خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان خبرداد:

پرداخت ۲۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۹۶۳

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از پرداخت ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار و تشکیل هزار و ۸۶۵ پرونده تسهیلات روستایی در استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا گروسی با اعلام این خبر اظهار کرد: این تعداد طرح برای چهار هزار و ۱۹۲ نفر در روستاهای استان اشتغالزایی ایجاد کرده و نقش مهمی در رونق و تحول اقتصادی مناطق روستایی استان ایفا کرده اند.

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی در شهرستان‌های استان، اضافه کرد: در آبیک ۳۹ میلیارد و ۸۲۹ میلیون تومان، آوج ۱۲ میلیارد و ۹۲۲ میلیون، البرز ۱۳ میلیارد و ۳۵۶، بوئین زهرا ۷۰ میلیارد و ۸۹ میلیون، تاکستان ۳۸ میلیارد و ۳۲۹ میلیون و شهرستان قزوین ۸۵ میلیارد و ۱۲۴ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شده است.

گروسی در ادامه با تاکید بر ضرورت حمایت دستگاه‌های اجرایی از کارآفرینان استان، افزود: توسعه کارآفرینی، بهترین راه ایجاد اشتغال پایدار در مناطق شهری و روستایی استان قزوین است که با همکاری و عزم جدی دستگاه‌های اجرایی محقق خواهد شد.

 دستگاه های اجرایی استان در سال جاری ۱۶ هزار و ۳۷۷ نفر اشتغالزایی برعهده داشتند که مازاد بر آن، بیش از ۱۷ هزار و ۵۵۰ نفر اشتغالزایی در استان تاکنون صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز