خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

خیران مدرسه ساز موجب توسعه زیرساخت‌های آموزشی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۲۱۳

استاندار قزوین گفت:خیران مدرسه ساز، زیر ساخت‌های علمی و آموزشی جامعه را توسعه می‌دهند و موجب اعتلای علم و فرهنگ در یک منطقه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت‌الله جمالی پور  در مراسم افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه شهر اسفرورین، اظهار کرد: خیران مدرسه ساز انسان‌های وارسته و نیک‌اندیشی هستند که در جهادی مقدس گام نهاده‌اند،  آثار کار نیک خیران سال‌های سال باقی می‌ماند و اثر خود را بر روی دانش‌آموزان می‌گذارد.

استاندار اساس کار در هر جامعه‌ای را توجه به آموزش و پرورش دانست و افزود:  کشورهایی که مسیر پیشرفت و آبادانی را در ابعاد مختلف طی کرده‌اند، توجه به نظام آموزش و پرورش را در دستور کار قرار داده اند.

جمالی پور تصریح کرد: ساختن یک کشور در سایه همکاری و مشارکت عمومی اتفاق می‌افتد و هر چقدر مردم در این مساله مشارکت داشته باشند قطعاً ثمرات بزرگی برای کشور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مشارکت در ساخت مدرسه از کارهای ماندگاری است که اجر و پاداش آن حتی بعد از مرگ انسان نیز ادامه دارد، گفت: خیران مدرسه ساز تا به امروز به خوبی در این عرصه ایفای نقش کرده‌اند و امیدواریم این همکاری همچنان به شکل پررنگ خود تداوم داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: خیران با درک صحیح و درست از محدودیت منابع مالی دولتی و با هدف ایجاد فرصت برابر آموزش و پرورش برای دانش آموزان وارد میدان شده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

اسفروین از توابع شهرستان تاکستان در ۶۲ کیلومتری قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز