خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان اردبیل اعلام داد:

استقرار ۸۰ اکیپ راهداری ویژه نوروز در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۱۷۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: چنانچه ستاد ملی مقابله با کرونا، اردبیل را به عنوان مقصد گردشگران و مسافران نوروزی اعلام کند، با تمهیدات به عمل آمده، ۸۰ اکیپ راهداری ویژه نوروز جهت خدمت‌رسانی به مسافران در جاده های استان مستقر خواهند شد.

کلیم الله وثوقی در حاشیه جلسه هماهنگی دستگاه های امدادی در تعطیلات نوروزی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: طبق بررسی های به عمل آمده و تصمیمات اتخاذ شده در جلسه، دستگاه های امدادی استان برای ارائه خدمات نوروزی در آمادگی کامل به سر می برند.

وی از آمادگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در قالب ۴۲۰ نفر نیروی راهداری همراه با ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات در جاده‌ها و راهدارخانه‌ها خبر داد و گفت: هم در بحث حمل و نقل جاده ای و هم بحث نگهداری راه ها ۸۰ اکیپ را در جاده های استان مستقر کرده ایم که تا ۱۵ فروردین به صورت آماده باش مشغول به خدمت رسانی خواهند بود. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اذعان کرد: پیش‌بینی‌های ما بگونه ای است که اگر استان اردبیل بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا به عنوان مقصد گردشگران معرفی شود، در بخش راه و همچنین در حوزه حمل و نقل به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران باشیم.

وثوقی از مردم و مسافران خواست قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز