خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل حمل و نقل شهرداری اعلام کرد:

صرف 50 میلیون تومان برای تعمیر مسیرهای دوچرخه سواری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۶۱۵

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به طور متوسط هر ماه حدود 50 میلیون تومان اعتبار برای تعمیر و نگهداری مسیرهای دوچرخه سطح شهر قزوین هزینه می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار کرد: به دلیل عدم همکاری شهروندان در حفاظت از تجهیزات مسیرهای دوچرخه، تعمیر و نگهداری این مسیرها یکی از کارهای هزینه بر سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری به شمار می رود.

مدیرعامل حمل ونقل شهرداری قزوین بیان کرد: وقوع تصادفات رانندگی آسیب‌های جدی به تجهیزات ترافیکی نصب شده در مسیرهای دوچرخه وارد می کند و ناچار به تعویض این تجهیزات هستیم.

وی در خصوص آسیب های وارده به تجهیزات مسیرهای دوچرخه سواری افزود: براساس برآوردهای انجام شده ۹۰ درصد آسیب های وارد شده به تجهیزات نصب شده در مسیرهای دوچرخه به دلیل وقوع تصادفات رانندگی ناشی از بی احتیاطی رانندگان است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: به طور متوسط هر ماه حدود 50 میلیون تومان برای تعمیر و نگهداری مسیرهای دوچرخه هزینه می شود که این مبالغ اصولا برای تعمیر و تعویض جداکننده های فلزی هزینه می شود.

این مسئول در پایان یادآور شد: از رانندگان عزیز تقاضا داریم هنگام رانندگی در سطح شهر با رعایت قوانین ترافیکی و حرکت با سرعت مطمئنه مانع برخورد خودرو با جداکننده های فلزی مسیرهای دوچرخه شده و از وارد آوردن خسارت به این تجهیزات خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز