خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان خبر داد:

تجربه اولین شبانه روز بدون کرونا در سمنان/ دامغان و شاهرود در وضعیت نارنجی کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۰۱۱

استاندار سمنان گفت: برای نخستین بار از زمان شیوع کرونا از اسفند سال گذشته تاکنون شب گذشته (15 اسفند تا 16 اسفند) هیچ بیمار کرونایی جدید در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان در سطح استان بستری نشده است.

به گزارش ایلنا از سمنان، علیرضا آشناگر گفت: با توجه به اعلام ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا و لزوم ارائه برخی تغییرات در شیوه رنگ بندی و اعمال محدودیت ها این هفته رنگ بندی جدید کرونایی استان های کشور اعلام نشده است و محدودیت های کرونایی بر اساس رنگ بندی قبلی اعمال می شود.

وی ادامه داد: براساس آخرین رنگ بندی کرونایی استان های کشور در حال حاضر از ۸ شهرستان استان دو شهرستان دامغان و شاهرود در وضعیت نارنجی ، سمنان، مهدی‌شهر و گرمسار دارای رنگ بندی زرد و  شهرستان‌های میامی، سرخه و آرادان نیز بدون تغییر همچنان در وضعیت آبی هستند.

استاندار سمنان تصریح کرد: با عنایت به مصوبه امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در ایام تعطیلات نوروز سفر به شهرستان های دارای وضعیت رنگ بندی نارنجی و قرمز به دلیل احتمال بالای سرایت گسترده ویروس کرونا ممنوع بوده و لذا لازم است تا هم میهنان عزیز و به ویژه مردم استان تلاش کنند تا سفر به اینگونه شهرستان ها را به صورت مطلق از برنامه های نوروزی خود حذف کنند. 

وی یادآور شد: با رعایت دقیق و گسترده پروتکل های بهداشتی توسط اقشار مختلف مردم و بر اساس نمودارهای اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا استان در وضعیت با ثبات تری از حیث میزان شیوع کرونا قرار گرفته است. 

آشناگر بیان کرد: امیدواریم با اهتمام جدی مردم و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی شاهد استمرار سیر نزولی کرونا و در نهایت کنترل و مهار این بیماری در سطح استان باشیم.‌

استاندار سمنان اظهار کرد: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح در چهار شهرستان سمنان ، شاهرود ، دامغان و گرمسار همچنان به قوت خود باقی است.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز