خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز خبر داد:

۲۰ اسفند آغاز ثبت‌نام نامزدهای شورای شهر/ لزوم ارائه اصل استعفانامه مسئولان مشمول در انتخابات ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۹۴۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستا به مدت یک هفته از تاریخ ۲۰ اسفند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، تأکید کرد: مسئولینی که مشمول استعفا می شوند باید قبل از ثبت نام استعفا داده و به هیچ وجه در آن پست مشغول نباشد و هنگام ثبت نام اصل استعفا نامه را ارائه کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، نورمحمد فردی با اعلام این خبر اظهار داشت: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود:  مقدمات کار طبق جدول زمانبندی انتخابات فراهم شده و از روز چهارشنبه بیستم اسفندماه ثبت نام انتخابات شورای اسلامی شهر در سطح استان در فرمانداری‌ها انجام می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا پایان ساعت ۱۸ عصر روز سه شنبه ۲۶ اسفند ماه، مجموعاً به مدت ۷ روز، ادامه خواهد داشت.

فردی گفت: داوطلبان به چهار روش می‌توانند ثبت‌نام کنند که روش نخست از طریق اپلیکیشن موبایلی، بارگذاری در پورتال وزارت کشور و دریافت کد رهگیری است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز  تصریح کرد:  روش دوم ثبت‌نام از طریق نسخه کامپیوتری و دریافت کد رهگیری و روش سوم ثبت‌نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری است. روش چهارم ثبت‌نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری های  شهرستان های استان از ساعت ۸ الی ۱۸ است.

وی تأکید کرد: برابر ماده ۳۲ قانون بندهای (۱)، (۲)و (۳)مسئولینی که مشمول استعفا می شوند باید قبل از ثبت نام استعفا داده و بی هیچ وجه در آن پست مشغول نباشد و هنگام ثبت نام اصل استعفا نامه را ارائه دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به این که تمهیدات و زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات آینده فراهم شده است، افزود: برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته که بتوانیم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری داشته باشیم زیرا حضور مردم و مشارکت حداکثری آنها علاوه بر اینکه باعث یاس و ناامیدی دشمنان می شود باعث اتحاد، انسجام و استحکام نظام نیز خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز