خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان مطرح کرد:

خطر جولان کرونا در بازار روز اردستان/ بازگشت به وضعیت زرد بعد از چند هفته

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۵۳۱

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: خوشبختانه در وضعیت نارنجی رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم قابل قبول بود و اردستان بعد از چند هفته بار دیگر به وضعیت زرد بازگشت.

به گزارش ایلنا از اردستان، بر اساس مشاهدات میدانی و با توجه به شیوع گسترده ویروس جهش یافته کرونا، ازدحام شهروندان اردستانی به خصوص کسبه غیربومی در بازار روز این شهرستان خطرناک به نظر می رسد.

با وجود اینکه حسن ذبیحی مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان در خصوص وضعیت بیماری کرونا در شهرستان اعلام کرده رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان قابل قبول بود و بعد از چند هفته اردستان از وضعیت نارنجی بار دیگر به وضعیت رنگ زرد بازگشت، اما حضور کسبه های غیربومی و ازدحام شهروندان در بازار روز خطرناک به نظر می رسد.

این درحالی‌است که شهرداری اردستان پیشتر خبر از ممنوعیت حضور کسبه غیربومی در بازار روز این شهرستان داده بود اما همچنان شاهد فروشندگان غیر بومی در بازار روز هستیم.

یکی از کسبه غیربومی در گفت وگو با ایلنا، در خصوص علت حضورشان با توجه به محدودیت های کرونایی گفت: شهرداری اردستان اعلام کرده است که برای حضور در بازار روز مشکلی وجود ندارد.

امید است پیش از بروز مشکل و بازگشت به وضعیت نارنجی شیوع بیماری کرونا در اردستان، برای این معضل تدبیری اندیشیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز