خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی خبر داد:

اختصاص پایین ترین نرخ تورم کشور به استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۰۲۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: استان مرکزی، پایین ترین نرخ تورم کشور را در سال جاری از آن خود کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید فرخی افزود: بر اساس اعلام مرکز آمار ایران نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به بهمن ماه امسال، برای خانوارهای کشور به عدد 34.2 درصد رسید.

وی ادامه داد: بر اساس این آمار کمترین نرخ تورم دوازده ماهه مربوط به استان مرکزی با 30.9 درصد است و بیشترین نرخ تورم نیز مربوط به استان هرمزگان با 37.8 درصد است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی اظهار داشت: تعداد کارگران دارای حقوق معوق استان مرکزی نیز تا پایان بهمن ماه سال جاری از 4431 نفر به 1042 نفر کاهش یافته است که این میزان آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 76 درصد کاهش را نشان می دهد.

فرخی تصریح کرد: تعداد شرکت‌های تولیدی دارای حقوق معوق تا پایان بهمن ماه سال جاری از 35 واحد به 26 واحد رسیده که این آمار نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته، با کاهش 26 درصدی همراه بوده است. همچنین مجموع حقوق ماه‌های معوق نیز با کاهش 35 درصدی از 136 ماه به 89 ماه کاهش یافته است.

وی بیان داشت: در واحدهای تولیدی شهرستان های دلیجان، محلات، آشتیان، شازند و خنداب حقوق معوقه کارگری ندارند و حقوق کارگران به صورت کامل پرداخت شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز