خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین:

طرح جامع پدافند غیرعامل شهر قزوین تهیه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۵۵۲

شهردار قزوین گفت: تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل شهر قزوین به منظور پیشگیری و مقابله با تهدیدات و خطرهای احتمالی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سیاوش طاهرخانی اظهار کرد: با توجه به تمرکز جمعیت در مرکز استان، برنامه ریزی استراتژیک بر پایه تحلیل (SWOT) در حوزه مدیریت شهری در دستور کار قرار دارد.

شهردار قزوین اضافه کرد: در این راستا با توجه به سکونت ۴۰ تا ۵۰ درصد جمعیت استان در مرکز استان، طرح پدافندی را از سال ۹۸ تحت عنوان طرح جامع پدافند غیرعامل در شهر قزوین در دستور کار قرار دادیم.

طاهرخانی افزود: مشاور این طرح انتخاب و تمام کارهای آن در ۶ فصل تهیه و تنظیم شده و بحث های جمع آوری اطلاعات و شناسایی تهدیدها و مخاطرات آغاز گردیده است.

وی ادامه داد: سعی کردیم با جمع آوری اطلاعات و ارزیابی تهدیدها برنامه ­ریزی استراتژیک بر پایه تکنیک (SWOT) را در مدیریت شهری در دستور کار قرار دهیم و با تعامل با استانداری در این زمینه اقدام کنیم.

این مسئول یادآور شد: قرارداد پیمانکار طرح جامع پدافند غیرعامل شهر قزوین منعقد و ۹۸ درصد کارهای آن انجام شده و جهت تایید و بررسی نهایی به سازمان پدافند غیرعامل کشور ارسال شده است.

به گفته شهردار قزوین، با انجام این طرح می‌توانیم تهدیدهای احتمالی را که جنبه مخربانه در حوزه مدیریت شهری و حمل و نقل دارد شناسایی کرده و برای مقابله با آنها اقدام کنیم.

طاهرخانی در پایان خاطرنشان کرد: احکام مدیریت پدافند در سطوح مختلف در شهرداری قزوین صادر شده و شرح وظایف آنها احصا و ابلاغ گردیده است و هم اکنون می توانیم خیلی از موضوعات را در حوزه فناوری و مرکز کنترل ترافیک در شهر قزوین به صورت نقشه و فرایند پیگیری و رصد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز