خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار:

۲۵۰ هزار هکتار زمین برای منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در نظر گرفته شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۱۲۶

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار گفت: ۲۵۰ هزار هکتار زمین رزرو برای منطقه ویژه اقتصادی در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا از سمنان،  عبدالرضا نادری مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار بیان کرد: کلیه اقدامات در خصوص آب و برق و گاز منطقه ویژه اقتصادی گرمسار انجام شده است.

وی ادامه داد: ۸۵ قرارداد واگذاری زمین در منطقه منعقد شده است که ۶۰ مورد در سایت فعال هستند.

نادری ادامه داد: با حمایت های استاندار سمنان مسائل گمرکی در شهریور امسال نهایی و فعالیت گمرک منطقه شروع شده و نیاز های سرمایه گذاران مستقیم از بنادر وارد منطقه می شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار  افزود: با اتصال گاز بخشی از مشکلات این منطقه در فصول سرد سال حل شده و نگرانی های سرمایه گذاران برطرف شود.

وی اظهار کرد: قرارداد تامین ۲۰۰ لیتر بر ثانیه آب کشور برای اولین بار با کمک شرکت آب منطقه ای استان و وزارت نیرو برای منطقه ویژه اقتصادی گرمسار منعقد شد که تاکنون ۱۰ لیتر بر ثانیه آب به منطقه وارد شده است.

نادری تصریح کرد: در حال حاضر ۷ مگاوات برق در منطقه فعال است که تامین برق ۲۰۰ مگا وات در پیک نیاز به حمایت و همت مضاعف دارد.

وی ضمن بیان اینکه جزو ۱۰ منطقه ویژه اقتصادی کشور هستیم یادآور شد: اتصال منطقه ویژه اقتصادی به راه آهن سراسری کشور نیز پیش بینی شده است که محقق خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز