خبرگزاری کار ایران

سردار قربانزاده خبر داد:

دستگیری ۹۴۲ معتاد و متهم به سرقت در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۶۴۶

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در اجرای دهمین مرحله طرح "ثامن" در مشهد ۹۴۲ نفر دستگیر شدند که ٥١٩ نفر از این تعداد متهم به سرقت هستند.

به گزارش ایلنا از مشهد، سردار ابراهیم قربانزاده در بازدید از کشفیات مربوط به طرح ثامن در جمع خبرنگاران افزود: این طرح در ادوار مختلف به منظور ارتقای امنیت اجتماعی در شهر مشهد اجرا می شود.

وی ادامه داد: در دهمین مرحله این طرح که طی ۴۸ ساعت گذشته اجرا شد ١٨ نفر از اراذل و اوباش و ٨٦ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و ٩٣ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و حدود ١٤ کیلو گرم مواد مخدر کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: کشف ٣٤ دستگاه خودرو سرقتی و ٢٤ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، توقیف ٣٦٨ دستگاه خودرو متخلف و توقیف ١٠٤ دستگاه موتورسیکلت متخلف از دیگر اقدامات در اجرای این طرح بود.

وی افزود: همچنین در این عملیات، ٢٢ قبضه سلاح گرم و سرد و ٩ قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف شد.

سردار قربانزاده انجام ٥٠٠ مورد بازرسی اماکن، مهر و موم ١٧ مورد از اماکن متخلف و اجرای ٤٦١ مورد احکام قصایی را از دیگر دستاوردهای این طرح برشمرد.

وی ادامه داد: تعدادی از متهمان برای چندمین بار دستگیر شده و تعدادی نیز زندانیانی بودند که در جریان شیوع کرونا مشمول بخشش یا حکم تعلیق شده‌ بودند و دوباره مرتکب سرقت شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: امیدواریم با هماهنگی قضایی و انتظامی، حلقه اتصال مجرمان به یکدیگر قطع و شاهد افزایش امنیت اجتماعی در سطح شهر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز