خبرگزاری کار ایران

سرپرست شبکه و درمان گناوه :

با صنوف متخلف برخورد خواهد شد / ١٩٦ مورد پلمپ از ابتدای شیوع کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۳۷۵

سرپرست بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت : تعداد 196 محل کسب که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده اند تعطیل و پلمب شده است.

عصمت حیدری  در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت:کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان گناوه از ابتدای شیوع همه‌گیری کرونا در کشور تا پایان روز 25 بهمن  1399  از بیش از 14 هزار   صنوف مختلف بازدید شد که به رخی از آنان به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی ذکر و اخطاریه کتبی داد شد. برخی نیز جریمه نقدی شدند. 

سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان گناوه  در ادامه افزود :  در طول مدت  شیوع ویروس منحوس کرونا تعداد 196 محل کسب که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده اند تعطیل و پلمب شده است.

سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان گناوه ابراز داشت :  در صورت مشاهده موارد تخلف بهداشتی و یا عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صنوف مختلف شهروندان می‌توانند مستقیما با سامانه 190 تماس گرفته و با ذکر نوع تخلف و آدرس دقیق محل مربوطه موارد را به بهداشت محیط اعلام فرمایند.

حیدری اظهار داشت : تاکنون 1376 اخطاریه بهداشتی برای صنوف متخلف صادر شده که از این موارد تعداد 543 مورد آن که نسبت به اخطاریه های صادره بی اهمیتی کردند  به مقامات قضایی و تعزیرات حکومتی جهت جریمه و یا پلمب محل کسب معرفی شده اند.  عمده این صنوف کافه و قهوه خانه ، نانوایی‌ها، رستوران و بیرون بر، سوپرمارکت و انواع فست فود و قلیان فروشی و غیره هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز