خبرگزاری کار ایران

۲ عضو کانون نوجوانان قزوین در مهرواره پرواز لالایی‌ها برگزیده شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۱۲۲

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین گفت: ۲ عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در نخستین مهرواره ملی پرواز لالایی‌ها برگزیده شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: در آیین پایانی مهرواره ملی پرواز لالایی‌ها که به میزبانی استان گلستان در مجتمع فرهنگی هنری کانون گرگان برگزار شد، ۲ عضو کانون استان قزوین به عنوان برگزیده معرفی شدند.

مژده اروجی اظهار داشت: زهره و مائده طاهر، اعضای مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین در بخش نوجوان برگزیده شناخته شدند.

این مسئول گفت: فراخوان این مهرواره در سطح ملی، برنامه‌ریزی و در هفته ملی کودک منتشر شد و طی آن ۱۳۶۰ اثر با گویش‌های مختلف از استان‌های کشور به دبیرخانه این مهرواره ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: نخستین مهرواره‌ کشوری «پرواز لالایی‌ها» به میزبانی کانون استان گلستان با هدف ارج نهادن به فرهنگ و پیشینه‌ی لالایی «شناسایی مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها»، مادران و پدرانی که در جای جای این سرزمین گنجینه‌ والای لالایی را پاس داشتند و تجربه‌  زیستی آن را به فرزندان خود منتقل کرده‌اند و  شناسایی کودکان و نوجوانان مستعد و علاقه‌مند برای حفظ اشعار لالایی‌ها و اجرای آن به زیباترین شکل ممکن و همچنین نوآوران و بازآفرینان لالایی برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز