خبرگزاری کار ایران

کارشناسی سازمان هواشناسی اعلام کرد:

کاهش کیفیت هوا در شهرهای پرجمعیت/جوی آرام در بیشتر مناطق کشور در ۵ روز آینده

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۴۶۳

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: برای پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشورمان پدیده خاصی را نخواهیم داشت و جو آرام و آسمان صاف خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امروز و فردا در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت انتظار کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس را خواهیم داشت افزود: روز پنجشنبه بهبود نسبی کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت رخ می‌دهد. اما با عبور موج ضعیفی روز پنجشنبه در ارتفاعات البرز و روز جمعه در البرز شرقی و مناطقی از شمال شرق کشور بارش پراکنده و خفیفی رخ می‌دهد. روز‌های جمعه و شنبه مجددا کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت رو به کاهش خواهد گذاشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: آب‌های خلیج فارس به ویژه در بخش‌های شرقی و مرکزی طی امروز و بخش‌های مرکزی دریای عمان نسبتا مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

رفیعی درباره آخرین وضعیت آب و هوایی چند روز آینده پایتخت گفت: تهران هم در بعضی از ساعات غبار محلی خواهد داشت و گاهی هم وزش باد. حداکثر دما برای تهران امروز هفده درجه بالای صفر خواهد بود. حداقل دما هم در تهران امروز به هفت درجه بالای صفر رسید و پیش بینی می‌کنیم فردا به شش درجه بالای صفر برسد. سردترین مرکز استان امروز صبح شهرکرد گزارش شد با دمای حداقل هفت درجه زیر صفر و کرمان و همدان با دمای سه درجه زیر صفر. گرمترین مرکز استان هم دیروز بندرعباس ثبت شد با دمای حداکثر بیست و پنج درجه بالای صفر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز