خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

تخصیص بودجه استان قزوین نیازمند بازنگری است/ قزوین از بودجه‌های کشوری بی‌بهره است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۰۸۴

استاندار قزوین گفت: استان قزوین با توجه به ظرفیت های مختلفی که دارد در حوزه تخصیص بودجه باید بازنگری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جلسه شورای اداری استان قزوین پیش از ظهر امروز- دوشنبه ۲۰ بهمن ماه -  با حضور سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جمعی از مسئولان و نمایندگان مردم قزوین در استانداری قزوین برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر اظهارکرد: استان قزوین با سبقه فرهنگی و تاریخی از استان‌های پر ظرفیت کشور است که در حوزه مختلف صنعتی، تاریخی، فرهنگی، کشاورزی و پتانسیل بسیاری دارد.

استاندار قزوین بیان کرد: استان قزوین با توجه به پتانسیلی که دارد از بودجه مناسبی برخوردار نیست و در تخصیص بودجه رتبه ۳۰ ولی در درآمدزایی رتبه ۱۴ را دارد که باید نسبت به تخصیص بودجه استان بازنگری شود.

وی ادامه داد: در مباحث نظامی بخواهیم کشور را با سال ۵۷ مقایسه کنیم قابل مقایسه نیست که این همت دانشمندان ایرانی است.

نماینده عالی دولت در استان گفت: خیلی از نیازهای نظامی کشور با واسطه و با پرداخت چند برابری هزینه تهیه می شود امروز به برکت جمهوری اسلامی اتفاقاتی رقم خورده که بسیاری از آن حتی قابل بیان نیست.

استاندار قزوین اضافه کرد: اینکه ما بتوانیم پهباد فوق پیشرفته دشمن را زمینگیر کنیم حاصل پیشرفت جمهوری اسلامی در عرصه‌های فناوری و نظامی است.

جمالی پور عنوان کرد: همچنین  در عرصه موشکی کشور سرآمد است و دشمن جرأت نمی کند رو در روی ما بایستد.

خبر تکمیل می شود...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز