خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر محمدیه:

ششمین جشنواره موسیقی نیایش به میزبانی محمدیه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۹۵۸

عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره موسیقی‌ نیایش و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر محمدیه گفت: ششمین جشنواره موسیقی نیایش گرامیداشت«اقبال آذر» با هدف تقویت نشاط اجتماعی روزهای هفتم و هشتم اسفند ماه در شهر محمدیه قزوین برگزار می شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، امید منفرد در خصوص برگزاری ششمین دوره جشنواره موسیقی نیایش اظهار کرد: با توجه به سپری‌شدن شرایط دشوار این روزها، برگزاری جشنواره موسیقی می‌تواند موجب تسکین و آرامش مردم شود و نشاط و شادابی را در مردم تقویت کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر محمدیه افزود: تلاش می کنیم با تعامل بیشتر از تمام ظرفیت‌های استان برای ششمین جشنواره موسیقی نیایش که به صورت کشوری برگزار می شود استفاده کنیم.

منفرد بیان کرد: انجمن موسیقی شهر محمدیه و هنرمندان موسیقی در سال‌های گذشته و امسال تلاش کردند تا جشنواره موسیقی نیایش را به بهترین کیفیت ممکن برگزار کنند. لذا از همه مخاطبان و هنرمندانی که در ادوار مختلف، این جشنواره  را دنبال کرده‌اند درخواست می‌کنیم پیشنهاد و نظر خود را از طریق صفحات مجازی با ما در میان بگذارند. 

وی ادامه داد: بدون تردید با بهره گیری از دیدگاه شهروندان و هنرمندان تا جای ممکن سعی می‌کنیم به بهترین شکل جشنواره را برگزار کنیم.

عضو شورای سیاست گذاری جشنواره موسیقی نیایش یادآور شد: جامعه در شرایط کنونی به نشاط و شادابی نیاز دارد و جشنواره موسیقی نیایش در این راستا می‌تواند بسیار موفق عمل کند و زیرساخت‌های لازم هم برای اجرای زنده جشنواره با رعایت پروتکل‌ها مهیا شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر محمدیه  با بیان اینکه این جشنواره قرار بود ابتدای سال برگزار شود که به دلیل انتشار ویروس کرونا، به تعویق افتاد، تصریح کرد: جشنواره موسیقی نیایش در روزهای 7 و 8  اسفند ماه امسال به صورت آنلاین در فضای مجازی برگزار می شود.

به گفته منفرد، امسال به دلیل محدودیت های کرونایی، امکان گروه نوازی وجود ندارد.

وی در پایان اضافه کرد: در برنامه اجرای نهایی که به صورت حضوری خواهد بود هر هنرمند شرکت کننده می‌تواند دو همراه داشته باشد و شهروندان می‌توانند از طریق فضای مجازی به نشانی  niayesh_music_festival@ و safiranemehr.ir@ در این جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز