خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز وعده داد ؛

برخورداری مردم روستاهای کرج-چالوس از گاز شهری تا نیمه اول سال 1400/روشن شدن مشعل گاز در روستای کندر

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۱۵۶

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: احتمالا پروژه گازرسانی به روستاهای البرز تا پایان سال 1400 به پایان برسد.

به گزارش ایلنا از البرز، شهبازی در مراسم افتتاح پروژه های شهرستان کرج که همزمان با دهه فجر امروز شنبه- 18 بهمن ماه-  برگزار شد،  افزود: امروز مشعل گاز روستای کندر در کنار گلزار شهدای این روستا روشن شد و مردم این روستای سرد و کوهستانی از این موهبت برخوردار شدند.

وی افزود: ارتقای زیرساخت‌هایی همچون گاز، آب و برق مهم‌ترین مؤلفه مانایی جمعیت در روستاها و مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها است.

استاندار البرز اضافه کرد: سیاست دولت توانمندسازی روستاها و ایجاد بسترهای لازم جهت ماندگاری و بازگشت روستاییان است که این امر نیز اقدامی مهم در این رابطه است.

وی گفت: روستای کندر دارای بیش از 700 خانوار است که فاز اول گازرسانی به این پروژه در این روستا با اعتباری بیش از 12 میلیارد تومان به سرانجام رسید.

شهبازی افزود:  تا خرداد سال آینده تعدادی دیگر از روستاهای محور کرج-چالوس نیز به گاز شهری دست می یابند.

وی گفت: برای ادامه این پروژه در 4 فاز، اعتبار لازم پیش بینی شده ولی مسیر بسیار سخت و صعب العبور است از این رو با کندی پیش می رود.

وی گفت: از سوی دیگر نیز با تکمیل پروژه گاز بویین زهرا-کرج علاوه بر رینگ گاز رسانی به استان، تأمین گاز البرز برای 50 سال تضمین می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز