خبرگزاری کار ایران

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

باید با هدایت سپرده های مالی کارگران را عزتمند کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۹۵۶

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خراسان رضوی ۱۵ میلیارد تومان سپرده مالی دارد که ما باید پول را هدایت کنیم تا کارگران عزتمند شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از یک طرح صنعتی در مشهد گفت: ایران از سرمایه‌هایی مانند معادن، آب و  هوای مناسب و کشاورزی برخوردار است و اگر مناطقی به توسعه یافتگی نرسیده اند باید منابع را به نقاط کمتر توسعه یافته سوق داد.

وی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت خط مقدم اقتصاد ایران است و من متعهد می‌شوم در سطح ملی رفع موانع کنم.

رزم حسینی بیان کرد: ده‌ها هزار ثروتمند متعهد در کشور داریم که آنان جزء عابدین هستند. ما از هرجا که می‌توانیم باید سرمایه جذب کنیم، همچنین از پتانسیل امام رضا(ع) در خراسان رضوی می‌توانیم استفاده کنیم، چون افرادی هستند که در دنیا، تمایل دارند سرمایه خود را به برکت وجود این آستان مقدس، برای اتمام بخش‌های مختلف صنعتی به  خراسان رضوی بیاورند.

وی به طرح انتقال آب از دریای عمان به خراسان رضوی اشاره و تصریح کرد: اتفاق مهمی که از ۷ سال پیش در حوزه انتقال آب افتاد این بود که خط اول انتقال آب از دریای عمان به سیرجان رفت، خط دوم به کرمان، خراسان جنوبی و رضوی می‌آید و خط سوم نیز به یزد و اصفهان که به این ترتیب قطب فولاد را در خراسان رضوی خواهیم داشت. این امر زمینه ساز گسترش صنعت در تمامی کشور است تا نگوییم، چون آب نیست صنعت هم نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز