خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری استان خبر داد:

افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی با اعتبار ۴ میلیارد تومان در نیر / بهره برداری از چندین مجتمع خدماتی تا پایان دولت در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۸۱۵

معاون راهداری استان اردبیل گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی, پانزدهمین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان اردبیل افتتاح شد.

به گزارش ایلنا, حمیدرضا عبدی در مراسم افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کسری در شهرستان نیر گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۸ هزار و ۷۰۰ مترمربع و با زیربنای ۲ هزار مترمربع احداث شده است.

وی با بیان اینکه در فاز اول این مجتمع برای ۱۵ نفر اشتغالزایی ایجاد شده افزود: مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کسری شامل نمازخانه،رستوران،فروشگاه خدمات خودرویی،سرویس های بهداشتی و محوطه سازی است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـل با اشاره به سرمایه گذاری ۴ میلیارد تومانی بخش خصوصی در این پروژه تصریح کرد: سازمان راهداری در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران در احداث مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی ۴۵۰ میلیون تومان  درقالب رمپ های ورود و خروج کمک بلاعوض می کند.

عبدی ارائه خدمات متمرکز و مناسب،کاهش اتلاف وقت و فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران،جلوگیری از پراکندگی واحد های خدماتی در طول جاده ها و تمرکز  آنها در یک مکان ،دسترسی سریع رانندگان و مسافران به خدمات مورد نیاز،کاهش میزان تصادفات جاده ای و افزایش ضریب ایمنی تردد در جاده ها،ایجاد بستر مناسب جهت اشتغالزائی, کاهش مزاحمت های ترافیکی و روان سازی ترافیک راهها و فراهم سازی امکانات مناسب درجهت گسترش فرهنگ اقامه نماز را از جمله اهداف مهم در احداث مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهـی عنوان کرد.

وی از افتتاح ۵ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در شهرستانهای اردبیل، مشکین شهر،بیله سوار و کوثر تا پایان دولت دوازدهم خبر داد و خاطرنشان کرد: ۲۰ مورد موافقت اصولی مجتمع صادر شده و ۹ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی نیز درحال ساخت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز