خبرگزاری کار ایران

مدیر کل مدیریت بحران استان:

مکان‌های پر خطر قزوین ایمن سازی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۱۹۵

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: مکان‌های پر خطر شهر قزوین و صنایع مستقر در شهر صنعتی البرز شناسایی و ایمن سازی می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، قدرت اله مهدیخانی در جلسه‌ کارگروه‌های شناسایی، پایش و ایمن سازی اماکن پر خطر استان قزوین، اظهار کرد: متاسفانه استان قزوین، هم به لحاظ رخداد‌های طبیعی و هم سوانح انسان ساخت دارای پتانسیل بالایی است که همه ساله خسارات زیادی را به مردم و دولت تحمیل می‌کند.

مدیر کل مدیریت بحران استان افزود: تاکید مدیریت بحران همواره براین موضوع بوده که پیشگیری بهتر از درمان است و در این زمینه، فعالیت‌های عمده‌ای از قبیل اجرای پروژه‌های پیشگیرانه، آموزش و اطلاع رسانی را در دستور کار خود قرار داده است.

مهدیخانی ادامه داد: از آنجا که دغدغه دستگاه قضا هم کاهش خسارت و آسیب به جامعه و پیشگیری از وقوع جرم است، مقرر شد کارگروه‌هایی متشکل از متخصصین دستگاه‌های اجرایی و به ریاست اداره کل مدیریت بحران تشکیل و اماکن پر خطر شناسایی شده و ایمن سازی شوند.

وی در پایان تاکید کرد: با تشکیل این کارگروه‌ها و احصا نقاط ضعف و خطر ساز، تا حد زیادی از وقوع حوادث و به تبع آن، خسارات وارده جلوگیری می‌شود و در صورت اثبات قصور و کوتاهی مدیران در بروز سوانح، دستگاه قضا می‌تواند با آنها برخورد قانونی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز