خبرگزاری کار ایران

تیم والیبال شهرداری قزوین مغلوب سایپای تهران شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۱۰۹

در ادامه رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور تیم والیبال شهرداری قزوین مقابل تیم سایپای تهران مغلوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در حالی ساعتی قبل با برگزاری دو دیدار آغاز شد که تیم والیبال شهرداری قزوین در دیدار مقابل سایپای تهران تن به شکست داد. 

در این دیدار که به میزبانی سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، نماینده استان با نتیجه 3-1 مغلوب نماینده خودروسازان شد.

در این دیدار شاگردان علی موذن اگر چه ست سوم را با نتیجه 25-21 به سود خود به پایان رساند ، اما در ست های اول ، سوم و چهارم با نتایج 26-24 ، 25-17 و 25- 18 بازنده شدند.

نماینده استان با این باخت شانزدهمین شکست فصل خود را تجربه کرد تا همچنان با به دست آوردن پنج پیروزی و کسب 14 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

تیم والیبال شهرداری قزوین با روند فعلی اگر بتواند در دیدارهای بعدی خود حداقل دو پیروزی به دست آورد ، شاید بتواند در صورت شکست احتمالی تیم های خاتم اردکان و پیکان تهران مقابل رقبا دو پله ای در جدول رده بندی صعود کند.

تیم والیبال شهرداری قزوین نخستین فصل حضور خود را در رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تجربه می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز