خبرگزاری کار ایران

گروسی خبر داد:

ایجاد پایگاه استعدادیابی ورزش کارگران در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۷۲۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از ایجاد پایگاه آموزش و استعدادیابی ورزشی کارگران در قالب آکادمی ورزشی در استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا گروسی در نشست مجمع سالیانه هیات ورزش های کارگری استان قزوین که به شکل مجازی برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد آکادمی ورزش کارگری جهت ارائه خدمت به کارگران و خانواده‌های آنان و همچنین استعداد یابی از جمله فعالیت های است که با مشارکت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اجرایی می شود.

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: کارگران که یکی از اقشار پرتلاش و ساعی جامعه به شمار می روند در کنار تلاش در جبهه تولید و اقتصاد، باید برای حفظ سلامت خود به ورزش نیز توجه جدی داشته باشند و به آن بپردازند.

گروسی تصریح کرد: توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کارگری از سوی واحدهای تولیدی، خدماتی و دستگاه های مختلف  باید مورد پیگیری جدی قرار بگیرد.

افسانه حسن نائبی، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این نشست گفت: استان قزوین از امکانات لازم برای میزبانی مسابقات ورزشی کارگری و اردوهای تیم ملی کارگران برخوردار است و جامعه کارگری این استان در رشته های مختلف ورزشی استعدادهای زیادی دارد.

شفیع خراسانی نائب رئیس فدراسیون ورزش های کارگری نیز در این نشست عملکرد هیات کارگران استان را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: رشد فضاهای ورزشی کارگران در قزوین قابل توجه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز