خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

افتتاح 40 مرکز مثبت زندگی در زنجان/ 20 طرح اشتغالزایی در زنجان آماده بهره‌برداری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۶۵۵

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، با تشریح برنامه های دهه فجر توسط بهزیستی استان زنجان از افتتاح ۴۰ مرکز مثبت زندگی در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، محمد محمدی قیداری با اشاره به اینکه همزمان با ایام دهه فجر 40 مرکز مثبت زندگی افتتاح می‌شود، اظهار داشت: همچنین در این ایام 40 واحد مسکن مددجویی، مرکز اورژانس خدمات اجتماعی شهرستان خرمدره ارتقا و 20 طرح اشتغالزایی افتتاح خواهد شد.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان، با اشاره به افتتاح 40 واحد مسکن مددجویی در شهرستانهای زنجان، خدابنده، ابهر، طارم و ماهنشان اضافه کرد: از ابتدای نهضت ساخت مسکن تاکنون نزدیک به 3 هزار مسکن به مددجویان بهزیستی تحویل داده شده است.

وی با اشاره به اینکه برای احداث 40 واحد مسکن، یک میلیارد و 145 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و نزدیک به یک میلیارد تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است، تصریح کرد: 9 واحد در شهرستان زنجان، 24 واحد در شهرستان خدابنده، دو واحد در شهرستان طارم، سه واحد در شهرستان ماهنشان، دو واحد در شهرستان ابهر به مددجویان واجد شرایط واگذار خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان در ادامه با اشاره به آماده سازی 40 مرکز مثبت زندگی تصریح کرد: مراکز مثبت زندگی به عنوان نمادی از بهزیستی کوچک هستند که با هدف تسهیل دسترسی گروه‌های هدف به خدمات سازمان، کاهش ترددهای غیر ضروری به مراکز و ادارات بهزیستی، گسترش و فراگیری خدمات سازمان و توزیع عادلانه خدمات، افزایش رضایت مندی مردم از خدمات سازمان و...  افتتاح خواهند شد.

 وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌ها، خروج سالانه ۱۰ درصد از معلولین و جامعه هدف از چرخه حمایتی و ایجاد اشتغال در دستور کار قرار دارد و این موضوع همواره مورد توجه است، افزود : 20 طرح اشتغالزایی در زمینه‌های دامداری، کشاورزی، خیاطی، فراوری زیتون، خواربارفروشی و... آماده بهره برداری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز