خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان عسلویه به ایلنا خبر داد :

بهره برداری از ۳۳ پروژه در ایام دهه فجر / آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۱۶۴ تخت خوابی در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۵۶۶

فرماندار عسلویه گفت: ​در ایام دهه فجر امسال ۳۳ پروژه با هزینه بالغ بر ۸۸ میلیارد تومان در شهرستان عسلویه به بهره برداری می‌رسد.

عبدالنبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن اعلام این مطلب افزود: ۳۳ پروژه با هزینه بالغ بر ۸۸ میلیارد تومان در ایام دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و همچنین ۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۸/۳ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

فرماندار عسلویه با اشاره به افتتاح پروژه‌ها در ایام دهه فجر گفت: تمام تلاش ما این است که پروژه‌های نیمه تمام به بهره‌برداری برسد و پروژه هایی که برای شهرستان عسلویه ضروریت دارد عملیات اجرایی آن شروع شود.

یوسفی افزود : پروژه های متعددی در شهرستان عسلویه علیرغم مسائل و مشکلات زیاد در سال های گذشته به بهره برداری رسید یا شاهد عملیات اجرایی آن بودیم و با وجود همه مشکلات و تحریم های حداکثری توفیقات فراوانی را کسب کرده ایم که بدون شک همراهی مردم در این خصوص بسیار مهم بوده است.

وی افزود: یکی از مطالبات مهم مردم عسلویه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان بود که با تلاش های صورت گرفته بیمارستان ۶۴ تختخوابی مجهز در بخش چاه مبارک به بهره برداری رسید و مراحل اجرای پروژه کلینیک تخصصی در شهرستان عسلویه شروع شد و همچنین بیمارستان ۱۶۴ تخت خواب در هیأت دولت مصوب شد که به زودی  عملیات احداث آن  شروع خواهد شد.

فرماندار عسلویه در پایان گفت:امیدوارم آنچه به زودی زود شایسته شأن مردم شریف و نجیب مردم شهرستان عسلویه است تحقق یابد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز