خبرگزاری کار ایران

4 طرح بنیاد مسکن در روستاهای آوج افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۴۶۹

4 طرح بنیاد مسکن استان قزوین که در روستاهای آوج به بهره برداری رسید شامل یک طرح هادی و سه پروژه سنگ فرش و آسفالت معابر به مناسبت گرامیداشت دهه فجر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، یکی از این طرح ها که با حضور مسئولان محلی افتتاح شد، شامل طرح هادی روستایی روستای سلطان بلاغ آوج شامل آسفالت معابر بود که برای اجرای آن یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

سنگ فرش روستای هرائین به مساحت ۲ هزار و ۱۳۵ متر با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار، آسفالت روستای چنگوره به مساحت پنج هزار متر از محل اعتبارات قیر رایگان با پنج میلیارد ریال هزینه زیرسازی و آسفالت روستای ارتش آباد به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ متر از محل اعتبارات قیر رایگان و هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه زیرسازی از دیگر طرح های بهره برداری شده دهه مبارک فجر در حوزه آسفالت کشی معابر روستاهای آوج است.

طرح های هادی روستایی و آسفالت معابر روستایی با هدف توسعه مناطق روستایی و در جهت رفاه حال روستاییان انجام می شود.

آسفالت معابر روستایی یکی از خدمات و فعالیت های مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شمار می رود.

شهرستان آوج به مرکزیت شهری به همین نام با 2 بخش مرکزی و آبگرم در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز