خبرگزاری کار ایران

فرماندار تربت‌حیدریه خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۷ پروژه همزمان با دهه فجر در شهرستان تربت حیدریه

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۶۴۸

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: در دهه فجر امسال ۱۱۷ پروژه با اعتبار هزار و ۹۰ میلیارد ریال افتتاح یا عملیات ساخت آنها آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی رستمی در نشست خبری تشریح برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران افزود: از این تعداد ۱۰۳ پروژه افتتاحی و بقیه کلنگ‌زنی است که میزان اعتبارات آنها به ترتیب ۶۵۰ و ۴۴۰ میلیارد ریال است.   

وی ادامه داد: بیشترین تعداد پروژه‌ها مربوط به دهیاری‌ها با ۱۸ پروژه و از حیث اعتبارات صرف شده مربوط به اداره صنعت، معدن و تجارت به تعداد پنج پروژه و با حجم سرمایه‌گذاری ۱۷۵ میلیارد ریال است.

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: تمامی مراسم افتتاحی و جشن‌های انقلاب به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد به جز برخی مراسم که با حضور مسوولان خاصی انجام می شود که در زمان خودش اعلام خواهد شد.

رستمی با بیان این که از پارسال تربت‌حیدریه همچون دیگر نقاط کشور تحت تاثیر شرایط کرونا قرار گرفته‌است افزود: مثلا میزان تخت‌های بیمارستانی این شهرستان از ۴۸ تخت برای بیماران کرونایی به ۲۲۵ تخت افزایش یافت و یا این که همه ساله باید برای استقبال از مسافران نوروزی برنامه‌ریزی می‌کردیم اما اینک  باید برای ممانعت از ورود مسافران به این خطه برنامه ریزی کنیم.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی پیشرفت فیزیکی بیمارستان امام حسین(ع) به بیش از ۹۶ درصد رسیده است و کارخانه‌های تولید مواد شوینده و ماسک برای تامین نیاز مردم این شهرستان ایجاد یا تقویت شده است.

فرماندار تربت‌ حیدریه گفت: در همین روزهای اخیر ۵۰ تن روغن سهمیه‌ای وارد بازار کردیم تا جلوی ازدحام مردم گرفته شود و امروز نیز ۲۰ هزار قطعه مرغ وارد بازار شد تا کمبودهای احتمالی رفع و  فضای ناامیدی و گرانی در اینجا شکل نگیرد.

رستمی افزود: متاسفانه وضعیت بازار زعفران در این شهرستان به یک پدیده انتخاباتی و سیاسی تبدیل شده و بعد هر انتخاباتی فردی می‌آید و تلاش‌های مدیران قبلی را کم می‌شمارد که البته این در ذات هر انتخاباتی است اما بعد پایان آن قربانی می‌گیرد و نخستین قربانی انتخابات مجلس در منطقه تربت‌حیدریه، شهردار این شهر بود که استیضاح و برکنار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز