خبرگزاری کار ایران

فرماندار بوشهر :

۱۰۱ پروژه عمرانی در شهرستان بوشهر افتتاح و اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۰۳۳

فرماندار بوشهر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۰۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با هشت هزار و ۳۵۹ میلیارد و ۲۴۲ میلیون ریال در این شهرستان افتتاح و اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بوشهر، عباس جمشیدی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر اظهار داشت: از این شمار ۷۸ پروژه با ۶ هزار و ۴۵۴میلیارد و ۴۵۷ میلیون ریال افتتاح و عملیات اجرایی ۲۳ پروژه با یک هزار و ۹۰۴ میلیارد و ۷۸۵ میلیون ریال نیز آغاز می‌شود.

فرماندار بوشهر با بیان اینکه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این شمار پروژه در شهرستان بوشهر نسبت به دهه فجر سال گذشته افزایش نشان می‌دهد اضافه کرد: اجرای این شمار پروژه عمرانی بیانگر این است که شرایط سخت اقتصادی و تحریمی حاکم منجر به تعطیلی پروژه‌ها نشده است.

جمشیدی تاکید کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردها و عملکرد نظام جمهوری اسلامی است و با اطلاع رسانی درست از سوی مسئولان مردم باید در جریان امور قرار بگیرند.

فرماندار بوشهر ادامه داد: هرچند امسال به دلیل شرایط خاص شیوع ویروس کرونا بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا هیچ برنامه تجمعی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برگزار نمی‌شود اما باید با فضا سازی و سوق دادن برنامه ها به سمت فضای مجازی این روزهای مهم گرامی داشته شود.

فرماندار بوشهر با تاکید براینکه بنیانگذار انقلاب اسلامی، شهدا و رزمندگان به ملت ایران عزت دادند، گفت: مسئولان در راستای رضایت‌مندی مردم باید بدون خساست کار کنند و اگر می‌خواهیم اعتماد به نظام تقویت شود باید در کنار مردم باشیم.

وی یادآورشد: انقلاب اسلامی برای گسترش عدالت، آزادی بیان و امنیت به وجود آمد و امروز با ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر فشار حداکثری به عزت و اقتدار رسیده است.

جمشیدی ادامه داد: برای جمهوری اسلامی بایدن و ترامپ هیچ فرقی نمی‌کند چون دشمن، دشمن است و براساس آموزه‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب ما باید با تکیه به توان داخلی و تعامل با دنیا مسیر پیشرفت و ترقی را پشت سر بگذاریم.

فرماندار بوشهر بیان کرد: خدمات ارائه شده در جمهوری اسلامی بیانگر کارآمدی نظام مردم سالاری دینی است و باید این اقدام‌ها به مردم اطلاع رسانی شود.

جمشیدی گفت: دشمن باید بداند نظام جمهوری اسلامی به واسطه هدایت‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب، مقاومت ملت و تدبیر دولت با وجود همه تحریم‌های سیاسی و اقتصادی و شیوع ویروس همه گیر کرونا سربلند وکارآمد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز