خبرگزاری کار ایران

در نظرسنجی سایت فوتسال پلنت؛

بانوی فوتسالیست قزوینی در جمع پنج بازیکن برتر جهان قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۶۲۶

فاطمه اعتدادی ملی پوش فوتسال استان قزوین در پایان نظرسنجی برترین فوتسالیست های زن جهان در جمع پنج بازیکن برتر جهان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سایت فوتسال پلنت برترین بازیکنان زن جهان در سال 2020 را معرفی کرد که در این بین نام فاطمه اعتدادی ملی‌پوش فوتسال زنان ایران و بازیکن تیم مس رفسنجان هم در این فهرست قرار دارد.

در این نظر سنجی‌ " آماندینها" فوق‌ ستاره تیم ملی فوتسال برزیل برای هفتمین بار متوالی عنوان برترین فوتسالیست زن جهان را به خود اختصاص داد و فاطمه اعتدادی که در حال حاضر تیم فوتسال مس رفسنجان را همراهی می کند ، در مکان پنجم ایستاد.

اعتدادی که به همراه تیم مس رفسنجان عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور را در کارنامه دارد ، با ارائه بازی‌های خوب خود توانست در رده پنجم برترین فوتسالیست های زن جهان قرار بگیرد که بدون شک اتفاق ارزشمندی برای این بازیکن محسوب می شود. 

ملی پوش قزوینی تیم فوتسال بانوان کشورمان در طول برگزاری رقابت های لیگ برتر در طول یک دهه اخیر همواره در جمع برترین گلزنان لیگ های باشگاهی بود و حتی چندین دوره هم توانسته خانم گل رقابت های لیگ برتر قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز