خبرگزاری کار ایران

گازسوز شدن بیش از یک هزار دستگاه خودرو در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۰۹۸

سید حجت مدنی مدیر منطقه اردبیل گفت: از ابتدای اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی تا آخر دی ماه سال جاری، تعداد یک هزار و 220 دستگاه خودرو دو گانه سوز شده است.

به گزارش ایلنا، سید حجت مدنی درباره اجرای طرح رایگان دو‌گانه سوز کردن خودرو‌های عمومی،گفت: از ابتدای اجرای این طرح تا پایان دی ماه سال جاری نزدیک به ​یک هزار و 220 دستگاه خودروی عمومی ( تاکسی ، وانت ، نیسان بار ، تاکسی ون و کامیونت بنزین سوز ) با نصب مخزن در سطح استان دو گانه سوز شدند .

مدنی با بیان اینکه این طرح در چهار کارگاه مجاز تبدیل در شهرستان‌های اردبیل و پارس آباد انجام شده، افزود: در حال حاضر برنامه‌ریزی برای افزایش یک مرکز دیگر در شهرستان گرمی صورت گرفته تا دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی در استان با سرعت و کیفیت بیشتری انجام شود.

مدیر شرکت نفت منطقه اردبیل در ادامه تاکید کرد: دارندگان خودرو های عمومی جهت استفاده از این تسهیلات رایگان هرچه سریع‌تر در سامانه اطلاعات جامع خودرو های دو گانه سوز به آدرس اینترنتی  GCR.niopdc.ir مراجعه و ثبت نام کنند و لازم به ذکر است، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام خود را انجام دهند.

اعلام سهمیه گاز مایع مرحله هفتم خانوارهای شهری و روستایی

سید حجت از اعلام سهمیه گاز مایع خانوارهای شهری و روستایی ویژه بهمن ماه سال جاری به میزان 44 کیلوگرم برای هر خانوار خبر داد.

مدنی در این باره گفت: سهمیه گاز مایع مرحله هفتم خانوارهای شهری و روستایی فاقد لوله کشی گاز طبیعی، ویژه بهمن ماه سال 99 به میزان 44 کیلو گرم برای هر خانوار است. 

مدنی افزود: سرپرست خانوارها با مراجعه به عاملان توزیع می توانند سهمیه خود را که با زیرساخت بانکی و به صورت الکترونیکی است، اخذ کنند.

این سهمیه تا آخر بهمن ماه سال جاری اعتبار دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز