خبرگزاری کار ایران

با هدف تامین سلامت مردم صورت گرفت؛

افتتاح مرکز نمونه‌گیری آزمایشگاهی خودروگذر در شهرک سلامت اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۸۷۴

شهردار اصفهان در افتتاح مرکز نمونه‌گیری آزمایشگاهی خودروگذر در شهرک سلامت اصفهان گفت: این مرکز در راستای تامین سلامت مردم و افزایش کیفیت خدمات بهداشتی به مردم گام های موثر و بی نظیری برداشته است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، قدرت اله نوروزی اظهار داشت: قرار بوده در شهرک سلامت مجموعه هایی افتتاح شود تا بتواند خیال مردم را از دغدغه های مربوط به برخی از بیماری ها یا مراکز درمانی راحت کند، شهرداری اصفهان به عنوان یکی از شرکای شهرک سلامت تمام کاری را که باید انجام می داد، انجام داده است و شریک این مرکز نیز با تمام همت جایگاهی را ایجاد کرده که به طور حتم باعث خوشحالی همگان خواهد شد.

شهرداری اصفهان در حوزه سلامت نیز نقش موثر خود را ایفا کرده است

شهردار اصفهان ادامه داد: اگرچه امروز حوزه سلامت متولیان خاص خود را دارد با این وجود شهرداری اصفهان با ماموریت های متنوع و متعدد در حوزه سلامت نیز وظایفی را برعهده گرفته و مدیریت شهری ظرفیت های خود را به کار بسته است، شهرداری در برخی از وظایف جانشین سایر دستگاه ها شده و در حوزه سلامت نیز نقش موثر خود را به خوبی ایفا کرده است.   

وی اضافه کرد: گرفتن تست کرونا در خودرو شاید در نگاه اول کار ساده ای باشد اما زمانی که مردم در شرایط وحشت و ترس از مسری بودن یک بیماری، نگران پیاده شدن از خودرو و رفتن به آزمایشگاه باشند ارزش این کار مشخص می شود.

نوروزی گفت: نمونه گیری به این نحو آرامش و آسایش را به خانواده ها باز می گرداند. همه ما ماموریت داریم این کارها را برای مردم انجام دهیم. شهرداری از تمام کسانی که در بهبود سلامت روانی و جسمانی مردم تلاش می کنند، حمایت می کند. 

ارائه بسته کاملی از خدمات درمانی و پزشکی در شهرک سلامت

مسعود صرامی سرمایه ‌گذار شهرک سلامت در آیین افتتاح مرکز نمونه‌ گیری آزمایشگاهی، خودرو گذر در آزمایشگاه بزرگ ملل شهرک سلامت اصفهان، اظهار کرد: شهرک سلامت باید جوابگوی خدمات ارائه شده باشد، البته این آزمایشگاه درآمدزایی نداشته و انتظار درآمد نیز نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز