خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

بهره برداری از ۲۹ طرح راهداری همزمان با دهه فجر در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۷۳۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از افتتاح ۲۹ طرح زیربنایی و زیرساختی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتبار ۳۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در دهه فجر خبر داد.

 به گزارش ایلنا از همدان، صفر صادقی راد در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: این طرح ها از محل اعتبارات ملی (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور) و منابع استانی در ایام دهه مبارک فجر در محور‌های مواصلاتی این استان افتتاح می‌شود.

وی افزود: ایجاد پل عابر پیاده، ایمن سازی نقاط حادثه خیز، سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور، لکه گیری و روکش آسفالت، نصب جداکننده‌های نیوجرسی در محور‌های استان، نوسازی پل‌ها و افتتاح مجتمع‌های خدماتی رفاهی در استان از جمله طرح‌های قابل افتتاح این اداره در ایام دهه فجر است.

صادقی راد  افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۳۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

مدیرکل راهداری استان همدان ارتقای ایمنی راه‌ها را اولویت اجرای طرح‌ها و پروژه‌های اجرایی این اداره کل بیان کرد و یادآور شد:  وظیفه این اداره کل ارتقاء کیفیت و تأمین تردد ایمن در جاده ها است.

این مسئول ابراز داشت: این طرح‌ها برای تأمین رفاه و خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم در جاده های ارتباطی اصلی و راه های روستایی استان افتتاح می شود.

وی با قدردانی از همراهی، تعامل و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تأکید کرد: امید است با مساعدت بیش از پیش بخش خصوصی در زمینه ارتقا و بهبود وضعیت زیرساخت‌های این حوزه، ایمنی سفرهای مردم در حوزه حمل و نقل جاده‌ای بیش از پیش تأمین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز