خبرگزاری کار ایران

رئیس صمت استان عنوان کرد ؛

نبود بازاریابی مناسب ، مشکل محصولات با کیفیت هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۷۳۸

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان هرمزگان گفت: شاخص های اقتصادی استان هرمزگان با رشد و ترقی خوبی همراه بوده است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، خلیل قاسمی در نشست هم اندیشی با فعالیت اقتصادی استان هرمزگان در محل هتل همای بندرعباس اظهار کرد: استان هرمزگان از زوایای مختلف معرفی شده است اما اقتصاد استان هرمزگان دو روی دارد که یک روی آن اقتصاد کلی در صنایع بزرگ و یک روی دیگر، اقتصاد خرد و پویا در حوزه های گردشگری ، کشاورزی ومعدن است.

وی افزود: اتاق بازرگانی در استان هرمزگان در تمام فعالیت ها نقش آفرینی داشته است هرمزگان سومین استان در حوزه صنعت و معدن وتجارت  کشوراست.

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان هرمزگان با بیان اینکه ارتباط بین تولید کنندگان استان با فعالین اقتصادی استان های دیگر نیازمند نگاه ملی است، تصریح کرد: تولید کنندگان خوب با محصولات با کیفت در استان هرمزگان وجود دارد اما در زمینه بازاریابی مشکلاتی را داریم که با حمایت اتاق ایران می توان پتانسیل های ویژه ای را زمینه سازشد.

وی اظهار کرد: فعالیت های استان با محوریت اتاق بازرگانی وتشکل ها خوشبختانه در این شرایط سخت خروجی خوبی داشته است و در شاخص های اقتصادی استان شاهد رشد و ترقی هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز