خبرگزاری کار ایران

تجهیز ۶ خانه ورزش روستایی استان اردبیل در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۵۴۶

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از تجهیز ۶ خانه ورزشی روستایی در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص تجهیز خانه ورزشی روستایی در دهه فجر گفت : در ۶ ماهه اول سال در دو مرحله تعداد ۱۹ خانه ورزشی در استان اردبیل تجهیز شد و در مرحله سوم هم به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ۶ خانه ورزشی دیگر ، یک کمپ ترک اعتیاد و خانه ورزشی زندان اردبیل با لوازم ورزشی اعم از میز تنیس روی میز، فوتبال دستی، صفحه شطرنج، تاتمی و صفحه دارت با همکاری هیات روستایی عشایری و بازیهای بومی و محلی تجهیز خواهد شد.

انوشیروانی افزود: با تجهیز این خانه های ورزشی هم ۵۰ پک ورزشی از قبل تور والیبال و یک بسته ۵۰ تایی توپ ورزشی فوتبال ، والیبال و ... توسط کارخانه توپ ورزشی طنین پیک سبلان در راستای تجهیز و توسعه روستاهای کم برخوردار در استان اردبیل اهدا خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: روستا قره تپه سبلان در شهرستان اردبیل، روستای مزرعه خلف ازمشکین شهر، روستای بریس از نمین، روستای چغناب از کوثر، روستای پرمهر از گرمی و روستای لمعه دشت از خلخال در دهه مبارک فجر با هماهنگی هیات روستای و بازیهای بومی محلی تجهیز می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز