خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین :

اجازه فعالیت صاحبان دستگاه‌های ماینر منوط به پرداخت عوارض دولتی است / افزایش ۸۹ درصدی میزان کشفیات پلیس در ۹ ماه گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۵۳۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: صاحبان دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال یا ماینرها باید از سازمان صمت مجوز کسب کنند و در صورت پرداخت حقوق و عوارض دولتی مجاز به فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین، اظهار کرد: برق مصرفی دستگاه‌های ارز دیجیتال، موضوع بسیار مهمی است و باید شرکت توزیع برق در جریان این دستگاه‌ها باشد تا مصرف آنها از برق یارانه‌ای صورت نگیرد.

 معاون سیاسی استاندار با اشاره به کشفیات پلیس استان در حوزه قاچاق کالا و ارز، اضافه کرد: در ۹ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه قبل، میزان کشفیات پلیس استان ۸۹ درصد افزایش یافته است که باید از زحمات آنها در این زمینه قدردانی کرد.

حبیبی با اشاره به راه اندازی پلیس اقتصادی استان، گفت: امیدواریم با تشکیل این پلیس، پیگیری مباحث حوزه اقتصادی در استان سرعت بیشتری بگیرد و با همکاری همه مجموعه‌ها در حمایت از رونق تولید و مقابله با عناصر تهدید کننده تولید، قدم‌های خوبی برداشته شود.

او بیان کرد: در بازرسی‌ها به منظور شناسایی و کشف کالاهای قاچاق باید از تیم‌های مشترک و نمایندگان دستگاه‌های تخصصی در کنار نیروی انتظامی استفاده شود تا از همان ابتدا در مورد قاچاق بودن یا نبودن کالا نظر نهایی صادر شده و مشکلات بعدی در این زمینه ایجاد نشود.

این مسئول ادامه داد: سازمان صمت، جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی از عرضه خارج از شبکه نهاده‌ها و کودهای شیمیایی جلوگیری کنند تا مشکلات بعدی را در تامین و عرضه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم شاهد نباشیم.

معاون سیاسی استاندار یادآور شد: خروج بدون مجوز تخم مرغ از استان را هم سازمان دامپزشکی و هم نیروی انتظامی استان مد نظر داشته باشند تا از مشکلات آتی در این زمینه جلوگیری شود.

حبیبی درباره پلاک گذاری ادوات کشاورزی استان، عنوان کرد: از سال گذشته اقدامات خوبی از سوی راهنمایی و رانندگی و جهاد کشاورزی استان در این زمینه صورت گرفته ولی ظاهرا روند آن کند شده است.

او  در پایان خاطر نشان کرد: باید اطلاع رسانی جامعی در این زمینه صورت گیرد تا کشاورزان ظرف دوماه آینده برای پلاک گذاری ادوات کشاورزی اقدام کنند درغیر این صورت تحویل سوخت به آنها ممنوع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز