خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه خبر داد:

‍جریمه یک میلیون ریالی ورود خودروها به محدود طرح زوج و فرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۹۵۶

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد خودروها از اول بهمن، گفت: جریمه درنظر گرفته شده برای خودروهایی که وارد این طرح شوند یک میلیون ریال تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ "فضل‌الله شیری" اظهار داشت: در این طرح خودروهای دارای پلاک زوج در روزهای زوج و خودروهای دارای پلاک فرد در روزهای فرد هفته می توانند در محدوده های تعیین شده تردد داشته باشند. 

وی ساعت اجرای این طرح را ۱۵ تا ۲۰ اعلام کرد و گفت: طرح زوج و فرد خودروها در بافت مرکزی شهر از میدان آزادی تا سه راه شورا، بلوار افشار طوس از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و چهارراه جلیلی تا سه راهی لشکر اجرا خواهد شد. 

سرهنگ شیری با بیان اینکه طرح زوج و فرد تا پایان سال ادامه خواهد داشت، گفت: روزهای جمعه و تعطیل این طرح اجرایی نخواهد شد. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه با اعلام اینکه جریمه ورود به طرح زوج و فرد یک میلیون ریال است، تصریح کرد: این امکان وجود دارد که یک خودرو در طول روز توسط چند مامور راهنمایی و رانندگی و در محدوده طرح جریمه شود. 

وی با بیان اینکه طرح زوج و فرد شامل خودروها و موتورسیکلت‌های شخصی می‌شود، گفت: وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی ها و اتوبوس های خط واحد از این طرح مستثنی هستند. 

سرهنگ شیری در پایان و با اشاره به اطلاع رسانی محدوده طرح ترافیک با نصب بنر، از ساکنان سایر شهرستان ها خواست در صورت سفر به کرمانشاه و لزوم حضور در مناطقی که طرح در آن ها اجرا می شود، متناسب با رقم سمت راست پلاک خودروی خود به مرکز استان سفر کنند تا با محدودیت تردد و جریمه مواجه نشوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز