خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم استان بوشهر از وزارت بهداشت انتقاد کرد ؛

امکانات درمانی دشتستان پاسخگوی نیازهای مردم نیست/ ضرورت پایان ساخت بیمارستان دوم و افزایش سهمیه دارو

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۴۱۲

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک بیمارستان کفاف شهرستان دشتستان با این وسعت و جمعیت را نمی‌دهد، ساخت و تکمیل بیمارستان دوم در این شهرستان را ضروری دانست.

به گزارش ایلنا از بوشهر، ابراهیم رضایی در نشست با وزیر بهداشت  با انتقاد از وضعیت تعداد تخت‌های بیمارستانی، کمبود امکانات و تجهیزات و نیز میزان اندک تخصیص دارو در استان بوشهر اظهار داشت: در حوزه درمانی نسبت به متوسط کشور وضعیت ضعیف‌تری داریم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زیرساخت‌ها و امکانات فعلی بهداشتی و درمانی در شهرستان دشتستان جوابگوی نیازهای مردم نیست و نیاز است که ارتقا پیدا کند.

رضایی خواستار تخصیص تجهیزات مورد نیاز بیمارستان شهید گنجی برازجان، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، بهیاران، پرستاران و نیروهای شرکتی بیمارستان، تسریع در تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان، تکمیل و تجهیز و راه‌اندازی مرکز بستر درمان شبانکاره، تکمیل و تجهیز و راه‌اندازی درمانگاه تخصصی برازجان، رفع مشکلات درمانگاه‌های شهرها و روستاهای دشتستان، آموزشی شدن بیمارستان شهید گنجی برازجان و جذب نیروهای جدید شد.

در این نشست که فرماندار دشتستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز حضور داشتند وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم بهبود وضعیت درمانی استان بوشهر و شهرستان دشتستان، دستوراتی را برای ارتقای زیرساخت‌ها و بهبود خدمات حوزه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان صادر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز