خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تشریح کرد:

نزاع و درگیری در میدان ۱۷ شهریور کرمانشاه / قمه‌کشی اراذل و اوباش در کافه و خیابان/ پنج نفر دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۷۶۱

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری اراذل و اوباشی که با نزاع و درگیری در میدان ۱۷شهریور این شهر باعث رعب و وحشت اهالی محل و دیگر شهروندان شده بودند، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "علیرضا دلیری" فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته و بدنبال تماس تلفنی چند تن از شهروندان با پلیس۱۱۰ مبنی بر وقوع یک درگیری شدید میان تعدادی از اراذل و اوباش در میدان ۱۷ شهریور کرمانشاه و اینکه حرکات و رفتار آنها باعث وحشت اهالی محل و رهگذران شده است، تیمی از ماموران به سرعت وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: با حضور پلیس در محل درگیری مشخص شد تعدادی از اراذل و اوباش در یک کافه بوسیله قمه با هم درگیر و این درگیری به بیرون از آن واحد صنفی نیز کشیده شده است.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: ماموران پلیس با دیدن این صحنه به سرعت وارد عمل شده و با اقتدار و در کمترین زمان ممکن به این درگیری که هر لحظه دامنه آن در حال گسترش بود، پایان دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: در همین راستا پنج نفر از عوامل اصلی درگیری نیز با اقتدار پلیس دستگیر و بلافاصله پس از انتقال به کلانتری و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آنجا هم به زندان منتقل شدند.

وی همچنین با اشاره به کشف و جمع آوری تعدادی سلاح سرد از اراذل و اوباش، برخورد پلیس با هرگونه ناامنی را سخت و قاطعانه عنوان و تاکید کرد: تحت هیچ شرایطی به چنین افرادی اجازه عرض اندام نمی‌دهیم.

سرهنگ دلیری یادآور شد: امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و با هرکسی که بخواهد از آن عبور کند قاطعانه برخورد و افراد هنجارشکن و اشرار چاره‌ای جز تسلیم در برابر قانون نخواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز