خبرگزاری کار ایران

فرماندار آوج:

۱۰۰ تبلت به دانش آموزان محروم در آوج اهدا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۹۹۹

فرماندار شهرستان آوج گفت: ۱۰۰ دستگاه تبلت برای دانش آموزان محروم در شهرستان آوج از سوی خیران تامین شده که در مراسمی به آنان اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نصرت اله علیرضایی در نشست هماهنگی تامین و توزیع ۱۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستان آوج اظهار کرد: براساس وعده ای که به دانش آموزان نیازمند و محروم از گوشی هوشمند داده بودیم، هزینه خرید ۱۰۰ دستگاه تبلت با سهم ۵۰ درصدی شهرستان از طریق مشارکت خیرین و سهم ۵۰ درصدی همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان تامین شد.

وی اضافه کرد: براساس برنامه ریزی به عمل آمده،تمام دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستان که هیچ گوشی هوشمندی در خانواده خود ندارند و تعداد آنها ۱۰۰ نفر است، به زودی از این وسیله هوشمند برای استفاده از شبکه شاد و برنامه های آموزش و پرورش به شکل رایگان بهره مند خواهند شد.

فرماندار  آوج گفت: در حال حاضر تمامی هزینه های خرید این تبلت ها به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره  واریز شده و رایزنی و گفت و گو با مدیرکل مربوطه برای خرید و تحویل این گوشی های هوشمند(تبلت) به شهرستان  انجام شده است.

علیرضایی ادامه داد : این تبلت‌ها پس از تهیه، در مراسمی تحویل آموزش و پرورش شهرستان می‌شود تا براساس فهرست اعلامی کمیته امداد به دانش آموزان محروم اهدا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز