خبرگزاری کار ایران

صدور ۶ موافقت‌نامه اصولی تأسیسات گردشگری در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۴۷۳

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان گفت: در جلسه کمیته فنی تعداد ۸ طرح متقاضی ایجاد تاسیسات گردشگری بررسی و با صدور ۶ موافقت‌نامه اصولی موافقت شد.

به گزارش ایلنا از رشت، چهاردمین جلسه کمیته فنی بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری در دفتر معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری گیلان برگزار شد.

جلسه کمیته فنی با حضور اعضای جلسه و تعداد ۸ طرح متقاضی ایجاد تاسیسات گردشگری بررسی و با صدور شش موافقت‌نامه اصولی یک هتل، دو مجتمع گردشگری، یک مجتمع تفریحی سرگرمی و دو واحد بوم‌گردی موافقت شد. 

رضا حسن‌پور معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان گفت: این طرح‌ها شامل دو هتل، سه مجتمع گردشگری و تفریحی، یک هتل آپارتمان و یک طرح بوم‌گردی است.

او ادامه داد: با توجه به اهمیت تاسیسات گردشگری در  جلب رضایت گردشگران در صنعت گردشگری و به‌منظور حمایت از سرمایه‌گذاری در این حوزه، جلسات کمیته فنی به صورت هفتگی برگزار شده و پیگیری امور سرمایه گذاران در دستگاه‌های دیگر و نیز ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار این معاونت قرار دارد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری گیلان در انتها با پیش‌بینی ایجاد اشتغال برای حداقل ۲۰۰ نفر با اجرای پروژه‌های مصوب گفت: اجرای طرح بوم گردی به عنوان یکی از راهبردهای دولت تدبیر و امید برای اشتغال به ماندگاری روستائیان و ایجاد توسعه همه جانبه در مناطق روستایی کمک می کند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز